torsdag 12 januari 2012

mailkontakt

Vi får en hel del mail till ÅSS. Här är tre exempel på hur dessa kan se ut. Har du själv tips, tankar och åsikter som du vill ge delge oss är det bara att maila till angestinfo@goteborg.se

1.       "Hej ÅSS!

Är en gammal "tant" på 77 år. Vill tacka för all fin information jag får av er. Jag bor en bit från "stan" så jag kommer inte dit så ofta, men de är otroligt vad mycket bra aktiviteter det finns att ta del av. Har haft panikångest och varit jättedålig men nu mår jag bra. Fick panikångest långt innan den fanns (?), åtminstone var det ingen som pratade om den, jag var den enda som hade detta hemska.Tänk om ÅSS hade funnits då. Nu kan vi läsa om andra som har likadant, man är inte ensam längre, och det finns hjälp !

2. "Tack för alla bra tips om föreläsningar, artiklar mm!

När jag läste artikeln om körsång så tänkte jag att det skulle vara kul med en ÅSS kör där alla kan vara med. Sjunga och ha kul utan krav på prestation.

Vet inte om det kunde vara något. Jag har deltagit i målarkursen i höst och tycker det är kul att träffa andra i samma situation och göra något roligt. Det blir en positiv gemenskap där man har fokus på något annat än sin ångest och samtidigt kan känna sig trygg med att alla förstår hur man har det.

ett litet förslag till er verksamhet kanske "?

3."Jag tycker era majlutskick är suveräna och hoppas att ni fortsätter på samma sätt. Skäms för att jag inte sagt detta tidigare men jag gillar verkligen era utskick. Tycker ni dammsugit stan på "rätt saker" vad det gäller hälsoaktiviteter"

Allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar