torsdag 3 juni 2010

Träffas på nätet?

Den här gången hände det jag väntat på. På öppet hus i kväll
diskuterade folk möjligheten att komma i kontakt med varandra via
webben. En besökare tyckte det skulle vara bra att kunna träffa folk
och fråga om aktiviteter till exempel, trots att det inte är öppet hus
och man träffas "på riktigt". Jag fick några e-postadresser av
intresserade besökare. (Tyvärr blev en av dem fel. Kontakta mig igen!)

Är du också intresserad? Vad passar bäst? En grupp på Ning.com eller
en grupp på Facebook. Nåt annat?

Skriv en kommentar här eller skicka ett mejl till ÅSS!

1 kommentar:

  1. Det är så formellt med grupper på Facebook. Jag går aldrig med i någon sån grupp även om de står för någon bra sak för jag tycker det är b. Vad tycker du? Kram från Petra

    SvaraRadera