torsdag 23 december 2010

Torsdagsbetraktelser: God jul!

          Det är snökaos runtom i landet och Europa och jag är glad att jag varken ska ut och flyga, köra bil eller åka tåg i julhelgen. Jag ska istället försöka hålla mig nära hemmet... Igår var min sista arbetsdag innan julledigheten som kommer att vara i ungefär en och en halv vecka. Det ska bli skönt.

          Julen är en stressig och jobbig tid för vissa, men en fridfull och rolig tid för andra. Och för en hel del kanske julen bjuder på en salig blandning av stress och oro, lugn och glädje. För egen del hoppas jag på en rätt så stillsam helg med god mat, lagom aktivitet och lite trevligt sällskap.

          Oavsett om julhelgen för just dig är en av årets höjdpunkter, eller mest en helg som alla andra - eller något däremellan - vill jag, ihop med mina kollegor på ÅSS Göteborg, önska dig         
 
                                                   
 en riktigt GOD JUL!                           

Jc0628
 

                              (psst! Glöm inte att kolla in vår fina julfilm här nedanför! : )


Vimbai Chivungu, deltidsanställd på ÅSS Göteborg

 Ris, ros, frågor eller synpunkter om bloggen? Kommentera gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar